نام: حمیدرضا نام: محبوبه
نام خانوادگی: ضرغامی نام خانوادگی: صلواتچی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس مدرک تحصیلی: لیسانس
سمت: مسئول امور اداری سمت: کارشناس امور اداری
شرح وظایف مسئول امور اداری:
1ـ بررسی مکاتبات و مراقبت درحسن انجام امور اداری شهرداری .
2ـ نظارت بر تأمین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسایل و لوازم اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری سایر واحدها .
3ـ بررسی امکانات رفاهی ، تعاون ، بیمه و بازنشستگی کارکنان شهرداری .
4ـ صدور ابلاغ احکام حقوقی کارکنان و انعقاد قراردادهای کاری .
5ـ تشکیل پرونده پرسنلی کارکنان ، تهیه و تکمیل فرم های ارزشیابی سالانه پرسنل اداری .
6ـ ابلاغ شرح وظایف پرسنل .
7ـ نظارت بر ورود و خروج و مأموریت و مرخصی پرسنل .
8ـ رسیدگی به تقاضاهای استخدامی ، ترفیع ، بازنشستگی و ... .
9ـ رسیدگی به امورکسبه درخصوص مکاتبات مجمع امورصنفی واتحادیه های تحت پوشش در خصوص صدور و تمدید پروانه کسب و ارائه پاسخ مکاتبات و استعلام ها پس از طی مراحل قانونی و رعایت ضوابط شهراری .
10ـ دبیر کمیسیون ماده صد شهرداری و شرکت در جلسات مربوطه و ابلاغ رای کمیسیون به مالکین .
11ـ همکاری مستمر با مجمع امور صنفی شهرستان در جهت قانونمندی و ساماندهی اصناف شهر .
12ـ انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق و سایر وظایف مربوط به شغل.
وظايف مسئول روابط عمومي:
1- هماهنگي با شهروندان جهت ملاقات با شهردار.
2- ثبت نام و تكميل فرم ملاقات غيرحضوري با شهردار و ابلاغ جوابيه به شهروندان.
3- اخذ اخبار از شهرداري و اعلام به جرايد و اعلام به سايت شهرداري.
4- پيگيري در خواستهاي تلفني شهروندان.
5- نامگذاري معابر.
6- راه اندازي و اداره نمايشگاه هاي تبليغي شهرداري.
7- آگهي مزايده و منافصه.
8- نشستهاي راديويي و تلويزيوني.
9- ارسال پيام تبريك و تسليت.
10- بازديد از مشكلات سطح شهر و تهيه گزارش خبري.
11- طراحي بنرها و بيلبوردها.