جمهوری اسلامی ایران
شهرداری فرمهین

شهرداری فرمهین

سال رشد تولید با مشارکت مردم
اهم اقدامات واحدهای فضای سبز و خدمات شهری در فصل پائیز و زمستان
اهم اقدامات واحدهای فضای سبز و خدمات شهری در فصل پائیز و زمستان

با آغاز فصول پاییز و زمستان وشرایط جوی شهرستان فراهان فعالیتهای شهرداری در حوزه فضای سبز و خدمات شهری شکل تازه ای به خود میگیرد.

قربانپور مسوول واحد فضای سبز و خدمات شهری شهرداری؛ با شروع فصل پائیز و  زمستان فعالیتهای شهرداری شکل تازه ایی به خود میگیرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات ما در فصول مختلف سال تداوم دارد،افزود: از جمله برنامه های در دستور کار در این واحد نظافت معابر، پرچین کاری و درختکاری در قالب برنامه استقبال از بهار ۱۴۰۲می باشد.

مسوول واحد فضای سبز شهرداری فرمهین ادامه داد: این عملیات با اولویت محورهای اصلی از اوایل مهر ماه آغاز و در طی آن پیش بینی کاشت انواع گونه های گیاهی همخوان با شرایط جوی این شهر دیده می شود

قربانپور در ادامه بیان کرد: از دیگر برنامه های ویژه پاییز وزمستان می توان به هرس درختان با توجه به خواب زمستانی و ریزش برگ ها در این فصل ، هرس سبز درختان سوزنی برگ (در صورت نیاز) و شناسایی درختانی که احتمال سقوط در اثر نزولات جوی را دارند و نصب قیم جهت جلوگیری از خطر در سطح شهر اشاره کرد.

مسول فضای سبز شهرداری به آماده باش کامل نیروها و پرسنل فضای سبز و خدمات شهری در صورت بروز بحران در اثر بارندگی ها و سرمای شدید اشاره کرد و اظهار داشت: این نیروها در قالب تیمهای  مختلف به انجام وظیفه خواهند پرداخت و کلیه ادوات مورد نیاز آنها تهیه و تکمیل گردیده است.

وی یکی از دیگر اقدامات اداره فضای سبز در فصل زمستان را مبارزه با آفات گیاهی و نباتی ذکر کرد و گفت : این عملیات با اولویت محورهای شناسایی شده انجام خواهد گرفت. 

وی در پایان به چند پروژه عمرانی اجرا شده ویا در دست اجرای اداره فضای سبز از جمله شروع عملیات احداث پارک بانوان ، نظافت معابر و جداول شهری با توجه به فصل برگ‌ریزان ، کاشت گلهای زمستانی و کشت بذر گلهای مورد نیاز در گلخانه ویژه ایام نوروز و آبیاری خیابان و بلوارهای سطح شهر و فضاهای سبز(یخ آب)این محدوده ها  اشاره نمود و عنوان داشت: حفظ و ساماندهی اقداماتی که در شهر فرمهین انجام می شود، تنها بر عهده مدیریت شهری نیست و شهروندان هم باید در این زمینه تلاش و همکاری کنند

همچنین وی از شهروندان تقاضا نمود:از هرگونه اقدام به قطع شاخ و برگ درختان خودداری نموده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات هرس درختان معابر اصلی و فرعی بر اساس اولویت اجرا خواهد شد.


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام

وضعیت آب و هوا
در حال دریافت اطلاعات ...
اوقات شرعی
اوقات شرعی به افق فرمهین
اذان صبح
۰۵:۰۶:۲۰
طلوع خورشید
۰۶:۳۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۱۰:۱۲
غروب خورشید
۱۹:۴۶:۴۷
اذان مغرب
۲۰:۰۵:۱۹
نیمه شب
۰۰:۲۶:۳۴
ارتباط با ما
آدرس: استان مرکزی، فرمهین، بلوار امیرکبیر، شهرداری فرمهین
کدپستی: 3953117334
تلفن تماس: 33722500-086
فکس: 33722411-086
پیامک: 30004602030405
پست الکترونیکی: info@farmahincity.ir